Friday, February 19, 2010

Hukum Bermain Guitar


Aku minat giler dgn guitar tp aku dgr haram main
alat muzik 2 tp azim gtaw aku die ada bce 
yg main guitar x haram so aku search kt internet.
Ade laki ni citer ah yg die ske main guitar tp
mk bpk die x kasi sbb haram. 
Suatu ari 2 die tgk Al- kuliyah.
Org 2 ckp Hukum main guitar harus.

Die usaha lg tnye org len psl bnde ni.
Die lnjutkn plajarn kt mne ntah n tnye 
ustad die. Ustad die pun kata harus main guitar 
tp leh jd haram kalo kte main dgn niat 
utk mksiat or melekakn kte.
tp kalo byk sgt pndpt yg same hinnga jtoh syubhah
lbih baik dtinggalkn kn?
Tp best ah dpt main guitar.
Yay2!
X haram.
Leh main guitar.
Yahoo!
Trase nk bli guitar pulak dh. 
Brape ek?
Weh, sape nk shopping dgn aku bli guitar.
Aku malu la nk g bli sorang2.
Haha~

Note: Jgn lupe bce post aku "news update" psl nk dtg rmh aku 2.

5 comments:

faradibanati said...

jom g YAMAHA kat jusco...
ada senior kte pengawas keje situ..
timbalan fahmi....wooo!!!!
dia ingt kte lagi ari tu jmpa dia...
huhu

-adibah-

faradibanati said...

kt situ ade jual guitar ke? Okeh. Jom pegi!

-Farah-

faradibanati said...

hahaha...bleh dgr fara main guitar!! wooohhhoo!!

-anati-

faradibanati said...

farah!!! cepat la beli...
awk boleh buat kn melodi utk lagu kte...huhu.....

-adibah-

faradibanati said...

mhl nk mampos. 2nggu kuar result spm la dlu

-Farah-

 

Template by BloggerCandy.com | Header Image by Freepik