Wednesday, February 10, 2010

Adibah Jeles

Tjuan aku letak video ni, nk bg Adibah tgk.
Muahaha! Msti die jeles habis la.
Aku xtawla Sarah unni or Bella unni dh tgk ke lom.
Aku pun x psti btol ke x cre aku gne term "unni" 2.
Pdehal sbaye je. 
Tp depe lg tua dr aku.
Kira senior gak la dak.
Mne ade! sbaye je!
Haha!
Ikot ske ati aku la.
Yg aku taw aku pling muda dlm geng BPS.
N pling kurus.
Wahaha!
Aku ske gler wtk 2 org ni dlm BOF.
Kim Bum  n Kim So Eun mmg scocok.
Aku bce yg depe 2 couple.
Btol ke ek?
Kalo btol skenye aku.
Adibah frust ah.
Haha~



Adibah jeless...
Double 's' 2..

4 comments:

bellalala said...

dah tgk bjuta kali mse bnda ni baru kuar
haha
n dorg x kapel
pmpuan tu sndri ckp
sbb dorg satu universiti

Diaries said...

hurmm...
nape ek..kte x rse jeles pun!!!!!!
wahahaha!!!!!!!!!!!!!

sweet giler iklan ni......
Kalo la kte jadi pompuan tu,bpk best!!!!! mksd kte watak tu..hahaha

-adibah-

Diaries said...

kte taw depe satu universiti. Pmpuan 2 sndiri ckp pe?

-Farah-

bellalala said...

pmpuan tu ckpla yg dorg xde ape
wlupon rmai yg hrp camtu

 

Template by BloggerCandy.com | Header Image by Freepik