Monday, January 18, 2010

Tak Boleh Tido

           Dh nk dkt kul 5 pg ni tp aku xleh tido pulek deh.. Td tido dlm kul 11 mlm cmtu. Lps 2 bngun dlm kul 2.30 pg solat isyak. Lps 2 xleh tido. Asyik pk psl mkanan je.
Hehe.. X sbr nk bli bhn2 utk msk. Aku nk blajr msk
supaya nnt ble lpr boleh msk sndiri. Mk aku slalu bli mkanan kt luar n ltak dlm pti sjuk.
Nasi 2 x sdap ah ble ltak dlm peti sjuk. Walopon aku dh pnaskn nasi 2 tp msih xde selera nk mkn.
Mk aku pulak bkn jnis yg rajin msk. 2 ah aku slalu x mkn sbb xde selera. Aku ske mkn nasi tp kalo mk aku x sdiakn mkanan kne goreng la pape ya ade. Goreng kropok leko ke.. Telur ke..
Tp aku nk nasi n lauk..

Kalo duk rmh tokmi (nenek belah ibu) lg best. Ari2 dpt mkn nasi n lauk yg aku ske.
Plus, ada smbal belacan! Yeah!!
X sbr pulak nk blk kmpung. Tringin nk mkn msakan tokmi.
X sbrnye nk bljr msk.
Hrp mk aku x bsing yg aku nk msk.
Hehe~

5 comments:

nurul hidayah said...

bagus..kita sbg pompuan perlu blaja memasak..contohi guer..haha

Diaries said...

Hang boleh msk pe ek? Bpk best kalo pndai msk.. Hehe.. Kalo lpr msk je sndiri. Xyh 2nggu mk.

-Farah-

Diaries said...

haha.. mungkin mak awk sibok kot n penat.. haha..well, awk mesti ble nya masak..nnti kita nk rs gak..ingat2 la saya di sini..
kwang3x..xD

-anati-

Diaries said...

'Saya' lg Anati ni..

-Farah-

nurul hidayah said...

masak biasa2 je..macam ikan sambal..
goreng2 sayur je camtula..

 

Template by BloggerCandy.com | Header Image by Freepik