Saturday, January 16, 2010

Rindu

    I miss school! Aduhai.. Dh lme x pegi sek.
Rindu la pulek! Aku rindu lak kt klas aku 2 walopon bdk2 klas Beta 2 asyik gado je an.
Aku rindu kt lawak Bella n sikap die yg prasan dan turut mmbuat aku jd prasan gak.
Dh lame pulak x dgr suara Sarah gelak kt lawak aku.
Aku prnh wat lawak ke? Hehe...
Dh lame x tgk gelagat Dayah yg mcm makcik2 gitu.
Dh lame x tgk Fadhilah yg asyik cemas dan risau 2. Aku lak asyik cool je ble die mle cuak.
Tringat pulak Fadhilah mudah btol prcaya kata2 Bella. Haha...
Syaza lak x abis2 dgn "purple".
Mira pulak... a.. hehe..

Adibah pulak x abis2 citer psl 'die'. Skrg pun ade lg citernye.
Aku lak dgn gelak aku yg teruk n mnakotkn. Haha.. Smpai trgoleng2 kt lntai pun ada.
Tringat pulak mse geng2 Hassan kne mrh dgn Pn. Shanti.
Ari2 mse bi, msti dgr Pn. Shanti jerit "Syazaniiiii!!" or kdang2 die ckp kt Rais sruh brhenti menyanyi.
Die slalu gak tego Hamid yg asyik gelak je keje die.
Hassan pulak asyik cari psl je dgn Pn. Shanti.

Tringat pulak si Frhan x abis2 dgn lecture die psl politik. Kdang2 brdebat dgn Dibah. Haha..
Kwn2 die dgr je leh..
Torture kot. Haha..
Aku rndu ah kwn2 aku n suasana klas 2 tp Hassan aku x rndu ah.
Sape la yg nk rndu kt die.
Agknye ada x org yg rndu kt aku?
Haaih...

 

6 comments:

syazaza ;] said...

Aku rindu la gak kat ko. haha jalan di'support angin XP

tapi perkara aku plg x rindu...
hassan.

Diaries said...

tu kte sokong syaza..

rindu gler kat sek..huhu..
x sgka kte sume dah abis sek..huhu..

-adibah-

siti nurHUDA said...

Rindu juga :) *selit*

Diaries said...

Uh.. Ko rndu kt Hassan, Syaza? Dh nk kiamat dh kot ni. Ko pun stuju dgn Yaza, Dibah? Mmg dh nk kiamat ni..

-Farah-

bellalala said...

kte rndu nk gedik2
haha

nurul hidayah said...

kte? xtaw nak rindu yg mne 1..

 

Template by BloggerCandy.com | Header Image by Freepik