Wednesday, March 17, 2010

Gathering


Ari Ahd ni Kte nk wat gathering kt rmh kte.
Sbnrnye utk sseorg tp org 2 x kasi bgtaw korang lak dh.
Anyway, lps 2 nk wat sleepover.
Ni utk sape2 yg leh tido rmh org len je la.
Kalo xleh dtg la siang utk gathering 2.
Kul bape 2 mgkin lps Zohor kot.
Korang leh x dtg?

6 comments:

Diaries said...

goshh!! kte baru ingt nk ajak awk n anti g mid atau tmpat lain...

hurmm...kalo jadi kte ok je...

n pasal sleep over tu kalo anati ada..kte leh kot..sbb kte baru je kot sleep over rumah awk 3 hari lepas..hehee...

n kalo kte jadi sleep over pastikan ada aktiviti...tgk dvd ke?
kalo tgk shinee je sian kat anati sbb dia x minat..wahahahahaha!!!

atau esoknya tgk wyang ke or g mid ke? atau sunway? awk bincang la dulu n konfemkan pape..

-adibah-

Diaries said...

silap eja kat atas tu...anti tu anati taw...

so sorry anati..silap eja....

x perasan..

sorry =_=!

-adibah-

bellalala said...

boleh insyaAllah
tpksala korbankan waktu overtime demi menambahkan gaji
huhu
lol
bkn utk fadilah ke?

Diaries said...

fadhilah 2 x kasi bgtaw korang yg gathering 2 utk sape sbnrnye. Die kata die segan

-Farah-

anisss said...

haha tp skarang kitorg dah tau.
camne tu??
huhu

oi kite boleh je kalo umah farah
huhu. yes! yess!
ah, leh ajk khaleeda skali
dia kan nk sgt jumpe kite sume
ok set!
(haha suka ati je)

-aniss-

Diaries said...

ajak la khaleeda..lagipun dia dah menggangur..hahahahaa


cm kte..

-adibah-

 

Template by BloggerCandy.com | Header Image by Freepik