Thursday, July 22, 2010

weeeee~

hey hooo!!!miss me??
hehe...dh lama x post something kat blog ni. hmm.. minggu ni aku cuti mid sem. seminggu!! yeay!! best2!
bila balik, mula la menghitung hari dan masa untuk balik ke sana...haiiisshhh!!! dah!! aku malas nak fikir pasal tu...nak enjoy and relax cuti ni jap..sebelom cuti, aku ada test. ok aku dh bagi tau korang en?? last paper hari rabu..pastu esok tu rasa happy giler coz x yah nk struggle otak and tenaga untuk periksa..nak honeymoon jap. mula la rasa bosan time tu. so aku gi bilik kawan aku. ada sorang housemate aku tengah sibuk melayan fb dia. aku duduk2 je ar kat situ... pastu, aku tros cakap kat dia, aku bosan gler sekarang ni. nak menghadap buku, rasa dah malas tahap cengkerik dah ni...

pastu, kawan aku tu kata..

" jom tengok citer???"

aku, seperti biasa, blur jap plus excited!!!!! haha...ya la yang lain cam sibuk dengan hal diorang je. rasa best gak bila orang ajak tengok citer. aku pon layan je ar, memang happy giler ar! pastu, kawan aku tu, dia pegang citer BOYS BEFORE FLOWERS!!!!

korang tau2 je ar en.. aku x layan sangat citer korea ni UNLESS kalau dah ramai giler datang kat aku kata citer tu best....citer tu best...even budak lelaki pon kata camtu. so aku nak tau gak camne citer tu.

first impression aku bile dia pegang citer tu...dalam hati aku cam...WHAT?????!! tapi aku layan je ar...sebab memang bosan +++.. masa citer tu start kawan aku tutup lampu...ceh!! cam nak amik mood tengok citer tu lak. pastu bile part hero dia keluar...tetiba je kawan aku menjerit.. dah la duduk sebelah aku, terkejut badak sih!! aku blur agi...x paham nape dia jerit2!! padahal aku tengok hero2 tu semua muka masam giler. macam nak makan orang je! urrrggghh!!! aku tengok je gelagat kawan aku tu...pastu, aku troskan lagi tengok citer tu...tiba2....hero yang aku menyampah tu, dia SENYUM!!!! start dari situ baru faham ar kenapa kawan aku menjerit2 tadi. rasa cam cair ar bile dia senyum..haaaaaa!!! kan bagos kalau senyum..haiiishh! hehe..

karakter dia kot buatkan aku suka.. farah! ingat x, kita suka orang camne??? haha...lawak tol! akhirnya! bertemu juga...yes3!!! senyuman dia memang menawan ar. bila dia start senyum, mula la aku pon nak tersenyum gak..mak saudara aku rasa pelik ..nape la dengan aku ni..  tengah syok2 melayan citer tu, tetiba, kawan aku yang lain pon join sekaki termasuk la fiqa. aku x abis2 tengok jam je.. risau lak. dah nak masuk kul 3.30 pagi tu, tetiba dia punya sambungan citer tu best lak. aduh!!!

so aku suro diorg buka jap citer tu...last je. last je..pastu sambung esok lak. bila tengok jam lagi, dah pukul 4.30 pagi. ok. esok aku ada kelas syarahan untuk satu hari. memang sah2 aku tido! tapi alhamdulillah, aku x de ar rasa mengantok sangat, sepanjang hari tu, aku tersenyum je ada la. hahaha..jadi orang x betol lak.. esok tu, sambong agi citer tu..so kira dh beberapa hari aku asyik tido around 4 o'clock! huhu...ok, i know this is not good for my health but what can i do??! hehe...best tersangat! and now, i'm the one who screaming like a monster!! habis satu rumah havoc!!! haha... sebelom ni, kawan aku ada bagi citer tu. tapi aku wat x tau je. citer tu kat atas meja aku tu agk lama. cam berkurun lamanya. haha..rasa menyemak je cd tu kat atas meja aku .roomate aku pon suka gak. aku cam biase je time tu. last2, aku dah terkena virus diorg...ok!

kenapa la handsome sangat ni???!! haiiishhh!!

hehe...smile again!!!~ weeee~

No comments:

 

Template by BloggerCandy.com | Header Image by Freepik