Sunday, November 22, 2009

Mum's The Word

   Mk Aku mmg ske bce n bls msg2 aku. Smlm mk aku g antr msg kt kwn rpt aku, Azim. Smlm ade klas Addmat kt sek so mk aku g ajk die tumpang. Aku xtaw pape pun. Aku cme taw mk aku msg dgn Bella je mse 2. Xtaw lak die msg dgn Azim skali. Ptotla aku tgk kdit aku byk skali dgunakn. Rpe2nye die msg dgn Azim. Msg dgn Azim mmg mahal sbb die pkai celcom, aku pkai maxis. Mne x mahal.

    Lps mkn roti canai kt restoran D'Saza, mk aku tiba2 brhnti kereta kt dpn rmh Azim yg bwrna pink 2 (haha. Nk jugak gtaw wrne ape). Aku trkjot gak mse 2. Lps 2 aku dh agak msti mk aku msg dgn Azim sbelum kuar td. Dlm kereta keadaan mmg arkward gler bg aku. Mk aku tnye mcm2 soalan kt Azim. Mk aku gtaw Azim yg sbnrnye yg antr msg 2 die bkn aku. Azim mmg dh taw prangai mk aku sbb sbelom ni pun die dh prnh kne.

    Skrg ni kwn2 aku slalu tnye "yg ari 2 aku msg dgn ko, 2 ko ke mk ko?'. Ari 2 Azim ada antr msg 'ni ko ke mk ko?'. Haha.. Mmg dasyat la mk aku ni. So kalo nk msg dgn aku, prhatikn btol2 msg 2. Mk aku slalunye taip prkataan bulat2 n xde titik sbb mk aku xreti sgt gne handphone aku so be careful. Be VERY careful...

1 comment:

faradibah said...

ei,fara bpk dahsyat mak awk
huhu~
dlm kes ni kte kesian kat azim awk
oppss!!!
tersilap
mksd kte azim
haha

diba;)

 

Template by BloggerCandy.com | Header Image by Freepik