Saturday, June 12, 2010

WooHooo!!!



Juliette~

hoo~

Weh, mlm Khamis bru2 ni mmg best ah..
Aku wat mini concert dowh.
Hahaha!!!
Serius dowh!!!
Aku lepak ah kt blk Nash.
Depe ade bkak lgu.
Aku mmg x leh bkak lgu rncak2.
Mmg aku mnari.
Lntak ah ade org ke x..
Kdang2 tgh jln kt shopping mall pun aku mnari tp
xde ah lbih2.
mnari ringan2 je la..
ringan2 pulak. 
Hahhaha!!!

Dpn rkn skelas aku mse tgh 2nggu bas pun aku mnari.
Rara gelak2 kt aku.
Nme die Athirah ke ape tp pggil die Rara.
Lwk dowh die 2.
Die mnat Tokio Hotel. Ntahla cmne eja die.
Kalo slh minta maap na..
Die nk sgt gi concert Tokio Hotel kt Malaysia ble ntah
concert depe.. Aku rse die ade ckp ari jumaat.
Ntahla..

Die kata kalo die dpt pegi concert 2 die nk wat sesuatu yg baik 
so lps die gi concert 2 die nk pkai tdung.
Aku trgelak dgr die ckp 2.
Die kata kwn die ckp" Die dpt hidayah sbb Tokio Hotel".
Lbih kurang ah die ckp cmtu.

Haihh...
Rara... Rara...

Aik, aku ni dh jauh dr point asl.
Blk pd cter td.
Mlm Khamis aku start mnari2 ble dgr lgu ape ntah.
Lgu Justin Beiber. Btol ke eja ni?
Lntak ah aku bkn mnat die pun.
Nabilah, room mate Nash, bkak lgu ape ntah tjuk die
tp chorus die ade "Baby.. Baby..".
Aku mnari la skit2 mse 2. 
Tp kmungkinan sbelum lgu 2 bkak pun aku ade mnari skit.
Hahahaha!!!

Lps dh lme 2 an..
Nash ade bkak lgu SHINee "Ring Ding Dong".
Aku mnari ah..
Skali abis aku kne wat mini concert dpn depe.
Dh byk request lak..
Lgu Juliette aku ade mnari skit..
Lgu T-ara "Bo Beep Bo Beep".
Mse part goyang punggung 2 mmg depe gelak ah.
Ade gak mnari tarian Brown Eyed Girls "Abracadabra"
yg part seksi Ga-in ats lantai 2.
2 pun depe gelak.
Depe kata aku mnari comel.
Nash kata aku mnari x seksi tp comel.

Hahahha!!!
Bpk lwk!!!

Aku rse an Nash 2 pndai mnari tp die malu nk tnjuk
sbb an aku slalu nmpk die mnari mse duduk.
Die mnari tarian2 SHInee tp dgn tgn je n bdn je mse tgh duduk
dgr lgu SHINee. Drp prgerakn tgn n bdn die walopon
die tgh duduk nmpk cm die pndai mnari.
Tp leceh ah die malu nk mnari dpn org.
Tp kalo one on one die ok kot cuz 
die kata nk dtg rmh aku ajr tarian Juliette.
Yes3!!
My fav song n dance moves.
Tarian 2 aku hafal skit je bru dr internet.

Mlm 2 mmg best ah!!
Aku blk lmbt dowh. Dlm kul 12.30 cmtu.
Lbih kurang ah.
Nash ajk tido blk die tp aku dh ada ktil sndiri nk watpe tido 
blk org len. Sri sggup tido situ.
Nash tido ats lntai.
Mle2 Sri tido ats katil Nash tp die ksian tgk Nash 
tido ats lntai, die pun tido ats lantai.
Last2 ktil Nash ksong je mlm 2.
Hahahah!!!

.Aku rse an aku mmg ske mnari dpn org ah.

Kekeke~

Ni gmbr blik aku.
Dibah dh tgk kot kt fb mk aku.



Heheheh~
Tuala n telekung pun ade...



Nmpk x cell phone aku wrna biru 2?
Wrna Taemin dlm Juliette.
Kekeke~




Gmbr Taemin yg byk..
Nk kahwin dgn Taemin!!!
Hahhaha!!!



Yeah!!!
SHINee World~

FANATIK!!!






12 comments:

sarahahaha said...

oi farah?!
what is that??
belajar ke apa tu..penuh dgn gmbr2 shinee segala...

tau tak apa kita letak kat notice board kita??
formula math sebesar alam and formula2 fizik!
wahaha...

dah insaf~

farah said...

weh aku tesl la.. nk watpe ade formulia? blajr grammar, simbol pronounciation, writing skills, reading skills, study skills n such..
nk watpe sume formula 2?

sarahahaha said...

tak..mksd kita...
somethg relate dgn pelajaran la..
haha...
btw, kita pun minat tokio hotel~~~

farah said...

haha.. dh ade kt bku 2.. xyh nk ltak kt dashboard 2.. mcm la aku tgk pun.. hahha

bellalala said...

tokio hotel hnsem oiiii!!!!!!!
dorg dtg bln mei ah
lps dh pn
hahah

btw, memg xleh blaja ah ltk gmbr2 tu

farah loves taemin said...

aku bljr pun ats katil.. leh bring2 dowh.. weh kalo tgk mke taemin lg la smangat nk blajr.. future husband aku 2.. hahha.. tmpar aku skrg..

farah said...

tokio hotek ensem? yg rmbut cm tjam 2 ke tokio hotel?

bellalala said...

aah
muka dorg cntik
trutama vokalis dia!!!
hnsem! hnsem!

oh btw
tau x kat 8tv dorg ada wt rncgn psl artis2 korea?
hri tu rain, hri ni ss501
lg 2 mggu 2pm!!!!
wohoo!!

anati said...

nk gak join menari!! ahhahaha...best kot!! tapi kita still terkejot awk menari hari tu... hahaha...go fara go!!

farah said...

weh stiap sabtu ke? kul bpe?

bellalala said...

kul 7

farah said...

what the heck?!! bkn 8.30 ek? bpk ah.. nk solat lg

 

Template by BloggerCandy.com | Header Image by Freepik